Alla inlägg under september 2008

Av helis - 24 september 2008 14:01

Varför kan inte allt bara flyta på? Varför måste det komma massa gupp och hinder i vähen? Åhh jag blir så jäkla trött på all skit!

Av helis - 24 september 2008 11:02

...idag då? Det enda jag kan komma på är att ta reda på vad skillnaden mellan larm och alarm är. Annars tänkte jag ta ledigt från jobbsökarbranchen idag, inte sitta framför datorn och häcka, tycker att jag har jobbat på bra de senaste dagarna så att jag kan unna mig det. Hem till gården blir det ju självklart klockan tolv!

Av helis - 23 september 2008 23:02

Nu är det dags att gå och lägga sig efter en av de bästa dagarna på ett bra tag, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, sitter med tända ljus, har det mysigt och mår bra. God Natt!

Av helis - 23 september 2008 21:54

Idolinspirerat blir det idag och samtidigt en klassiker. Den här kvinnan tror på sig själv - cred till henne!

Av helis - 23 september 2008 19:46

Nattlinnet är på (vet att det är på gränsen till för tidigt), lasagne framdukad, popcorn redo att poppas, ikväll blir det mys, ska nog ta mig tusan ta och titta på idol.

Av helis - 23 september 2008 17:55

Makalöst vilken vändnings ens humör kan ta. Från att ha varit (låt oss vara ärliga) ganska nere har mitt humör gjort en tvärvändning, varför? Jo, solen skiner, intervjun gick bra, var ute på en härlig cykeltur, på eftermiddagen ringde de från ett annat jobb, bokade in intervju, när jag kom hem hade jag fått mail från ännu ett ställe ang någon form av intervju, så det finns hopp om jobb! Jag tror min själ att jagtar och bjussar på en smiley idag :)

Av helis - 23 september 2008 08:04

Jag kom upp i tid iallafall (var lite orolig för att jag skulle försova mig, har nämnligen lyckats vända på dygnet rätt duktigt), frukosten är avkarad, snart är det bara SL´s uppgift att ta mig fram i tid, så lite orolig är jag...

Av helis - 22 september 2008 23:49

Jag säger god natt och tack för idag med denna ljuvliga melodi.

Ovido - Quiz & Flashcards