Alla inlägg den 9 september 2008

Av helis - 9 september 2008 21:16

Ok det blir en fjärde och avslutande del, sen ska jag släppa och gå vidare...

Av helis - 9 september 2008 13:12

Cyklade iväg till vårdcentralen för att ta blodprovet och oj attans va snabbt å smärtfritt allt gick. Kom dit fick köa lite till kassan, sen en lapp i handen gå till labbet, stick i armen, klar! Tog kanske tio minuter alltsammans. Så det får bli dagens tips om det behövs gå och testa dig (för vad det än kan vara) det tar inte så mycket tid och kraft, så vet man sen (ok måste vänta 2 veckor på reultatet men,men)

Av helis - 9 september 2008 08:47

Jag som är mästaren på att skjuta på saker och ting har bestämt mig för att det är lika bra att cykla iväg till vårdcentralen och ta det där blodprovet, satsar på någon gång mellan 9-12 (vore ju schysst å hinna hem til...hem till gården) ska försöka lämna tillbaka en tröja som jag köpte för några veckor sedan.


I eftermiddag ska jag hinna med att ringa ett samtal om ett eventuellt jobb å sen ska jag väl satsa på en tur i spåret också. 

Ovido - Quiz & Flashcards