Alla inlägg under november 2008

Av helis - 30 november 2008 09:03

Ibland blir man fundersam över hur man tänker - eller om man tänker överhuvudtaget. Var hemma och var sjuk må ti och tackade sedan ja till en himlans massa jobb så istället för att ta det lite lugnare så blir det jobb tio dagar i rad nu, (och förkylningen försöker jag bara förtränga...). Så, nu bär det av å jobba på en söndag.

Av helis - 27 november 2008 22:06

Är tillbaka i jobba, äta, sova rutinen, orkar inte så mycket mer. Fick en tanke under dagen ang besöksstatistik men återkommer om den när jag kan tänka en hel tanke igen. (Är förresten sur över att ännu en hel helg med inplanerade roligheter behöver ställas in pga av min skitförkylning)

Av helis - 26 november 2008 20:07

Jobbat i affär idag, gick ganska bra, inte alltför många hostattacker och framförallt skönt att träffa lite folk. Annars inte hänt så mycket. Återkommer om/när jag kommer på något vettigt.

Av helis - 25 november 2008 22:20

House var ju magnifikt bra idag, ett av de bättre avsnitten jag sett (och då är jag ganska säker på att jag sett alla).


Nu är det dags att ta min hosta (skulle ju inte skriva om sånt) och gå och sova, blir till och jobba i butik imorgon så jag måste upp i tid och piffa till mig.


Om någon har något tips på hur man blir av med skit-irriterande blomflugor (inte sånadär halvstora bananflugor utan miniflugor med maximal irritationsförmåga) så lämna gärna det här!! (är snart lika sur på dem som jag var på fiskmåsidioterna i somras, vänta bara...)

Av helis - 25 november 2008 20:02

Laddar inför House, en timme kvar, har just ätit världens äckligaste middag (man kan inte alltid lyckas) så jag ser verkligen fram mot en timmes underhållning. (dags att skaffa sig ett liv kanske när veckans höjdpunkt är ett tv-program).

Av helis - 25 november 2008 14:31

...blev blå istället. (ska diska sen tar jag tag i jobbsökandet)

Av helis - 25 november 2008 12:28

Arangera aldrig dubbelbröllop med din mamma.

Av helis - 25 november 2008 11:05

Nä just det INGENTING, jag ska typ sitta på en stol (kan inte gå ut för då börjar jag hosta som en jag vet inte vad), jag är så FRUSTRERAD, vill kunna vara ute i snön, gå promenad, kanske tom shoppa lite, men nej, här sitter jag (hinner väl klämma in lite hem till gården iallafall)

Ovido - Quiz & Flashcards