Alla inlägg den 9 november 2008

Av helis - 9 november 2008 21:53

Så var det dags att planera för resten av mitt liv - shit, det är inte lätt inte...

Av helis - 9 november 2008 19:14

...är något som jag äter väldigt sällan och inser jag något som jag kan väldigt lite om. Inser nu att det är som med mycket annat ju dyrare desto finare och bättre, men det billigare alternativen fungerar bra även dom.


Dagens spara tips: Om man inte är alltför kräsen fungerar det att strimla grytbitar istället för lövbiff( :) )

Av helis - 9 november 2008 16:38

Vet inte hur länge sedan det var jag lagade mat (kommer inte ihåg sist så det var nog ett bra tag sedan). Det brukar bli färdiglagat från frysen (dvs jag fryser in när jag väl lagar och alltså inte färdiglagat från affären) eller typ gröt. Men idag ta mig tusan har det lagats mat; gjorde pastasås med kött, champinjoner, laga lätt och lite olika kryddor, så himlans jättegott!! Och det blev över till middag imorgon. Måste verkligen försöka laga mat lite oftare (det tar faktiskt inte så lång tid, dagens rätt, kanske 20 min, trist med all disk som är svår att komma från dock)

Ovido - Quiz & Flashcards