Alla inlägg under augusti 2010

Av helis - 31 augusti 2010 10:21

...så därav kommer uppdateringen från gårdagen nu på morgonen istället.


Strålande tider härliga tider kan man väl summera gårdagen. Följde planen men efetrsom jag jobbade blev det kolhydrater till middagen, känner mig inte så sötsugen ändå.


ihoptjänade pengar: 120kr!

Av helis - 29 augusti 2010 22:03

Å den här gången blir det en bantarblogg  

eftersom det inte fungerar i nuläget, jag får ont i ryggen på jobbet och jag kommer plugga under hösten vilket kommer leda till mer stillasittande så nu ska fläsket bort!  


Planen ser ut som följande:

  • inget godis
  • bullar/glass etc, endast tillsammans med andra (ex om jag är bortbjuden på middag eller som idag när jag var på brunch)
  • ingen läsk (kolsyrat vatten kan vara ok men annars ingen läsk varesig den är light eller ej)
  • inga eller minimalt med kolhydrater efter lunch (om jag inte jobbar, där äter jag vad som serveras)
  • träna 3 pass per vecka
  • äta på grillen/skräpmat varannan vecka (det är ju inget tvång men gott!)

Jag började i onsdags(fem dagar sedan) och det har hittills gått toppen!


Planen är att följa planeringen fram till jul, men belöning då?! Jo självklart måste man belönas, för varje dag som jag följt planen får jag 20 kr! Till jul har jag alltså förhoppningsvis tjänat 2380 kr, då jäklarns ska det köpas något fint och onödigt!


Come along!  


(jag kommer missbruka dessa smileysar nåt så katastrofalt!)

Av helis - 21 augusti 2010 02:05

Full som en kastrull - ett uttryck manverkligen kan använda just nu och istället för att skriva något olämpligt på fb så konstaterar jag här att oj va trevlig kvällen varit och oj va full jag är (inte varit såhär onykter på flera år!). Har ätiti två delicatobollar(tur att d fanns hemma, nu ska jag drika ett glas vatten och sedan sova ända till på söndag tror jag:)

Ovido - Quiz & Flashcards