Alla inlägg under maj 2012

Av helis - 29 maj 2012 23:39

...va svårt d e å slänga ihop arbetsansökan...blir gaaaalen....tagit hur många timmar som helst

Av helis - 28 maj 2012 23:34


...avsluta dagen med att skriva tre positiva/bra saker jag gjort/åstadkommit idag (enl oprah ska man bli gladare om man gör d, jag vete fan men d e värt ett försök iaf)


  • diskat
  • sökt jobb
  • fixat ny mail att ha när man är osäker på säkerheten, tänkt på d länge och äntligen gjort slag i saken

så, då får vi se om jag vaknar lycklig imorgon ;)

Av helis - 28 maj 2012 16:20

och det vaerkar inte bättre än så att det är vid den här tiden på året jag söker jobb...diska sen sätta igång..ja så gör vi!

Av helis - 27 maj 2012 21:16

det är synd att man inte vet vad andra tycker om en eller hur de ser på en...på senare tid har jag flera gånger blivit överraskad över hur olika människor ser på mig...man vet ju oftast bara hur man tror att olika människor uppfattar en...i mitt fall kan jag bara säga att det verkar vara en ocean mellan hur jag ser på mig, hur jag tror att andra ser på mig och hur de faktiskt ser på mig...tyvärr visar det sig har jag ännu inte kommit till den punkten att jag vet mitt eget värde (då det jag fått höra varit bra mycket mer positivt än jag någonsinn knnat tro och kommit från människor i mitt liv som jag inte trott såg så på mig)...frågan jag samtidigt ställer mig är varför jag har en tendes att omge mig med människor som tycker om att trycka ner mig...aaa lite att fundera på nu.

Av helis - 8 maj 2012 23:19

...när man känner sig totalt misslyckad...gör ont...

...löser sig

Av helis - 7 maj 2012 22:49

och elaka mot varandra?

Av helis - 6 maj 2012 13:03

..och säger det igen - alkohol är ett gift, men ett ganska trevligt sådant...

Av helis - 5 maj 2012 23:38

Hur uppnår man lycka?

Är lycka målet?

Vilken typ av människor funderar på den här typen av frågor?

själv kommer jag mest bara på frågan, orkar liksom aldrig fundera på vad svaret skulle kunna vara och då kommer vi tillbaka till...ytligt?

Ovido - Quiz & Flashcards