Alla inlägg under september 2010

Av helis - 27 september 2010 16:44

Svängde ihop en god lunch/middag:


1 kycklingfile

wokgrönsaker

sväng ihop med en vitlöksklyfta, lite fisksås, sambal,peppar å så lite olja i botten

rosta en näve cashewnötter med lite salt


snabbt och gott!

Av helis - 26 september 2010 21:38

Av helis - 24 september 2010 20:47

...vad jag har mycket att göra! Har knappt tid för mig själv men jag är ändå jäkligt nöjd med livet för tillfället. Följer planen utmärkt, är nog mest förvånad över läsken - har bara druckit 2 33cl läsk sen jag började å då gånger när det inte räknats! Mitt första mål  nu är å komma upp i 1600 kr - då ska jag köpa en i-pod nano, första gången jag sett en teknikpryl som jag bara måste ha men den e skitsnygg, gah (på riktigt bloggspråk). Nu har jag kommit upp i 620 kr...49 dagar kvar... fredag 12 novermber är det vi, min present och jag:) woho (ska se om jag inte kan fundera ut något bonussystem så det kanske kan gå fortare)

Av helis - 6 september 2010 22:38

va tiden går...och va jag har mycket att göra. Iallafal, i lördags vägde jag mig och om två veckor (tycker det verkar vara en lagom tidsperiod, vi ska ju inte bli fanatiska här) får vi se om det är något resultat på vågen! Annars går det ganska bra. jälpte en kompis att flytta igår å då blev det pizza och läsk men med tanke på den grymma arbetsinsatsen (jobbade så svetten lackade i timmar) känns det jäkligt bra ändå. Är alltid lite orolig att jag ska falla från planen när jag gör medvetna avsteg men so far so good. Börjar faktiskt tro att det inte är så grymmarns bra med kolhydrater...men det är ju jäkligt gott och min morgonsmörgås ärsånär på helig!


Nu är jag uppe i: 260kr!!

Av helis - 3 september 2010 21:07

200 kr ska d ju va!

Av helis - 3 september 2010 21:01

...att jag måste planera mina dagar grymt mycket bättre from nästa vecka går det ganska bra. Har varken druckit en gnutta läsk eller smakat på varesig godis eller andra sötsaker (förutom på förra veckans brunch, trodde verkligen att det skulle skita sig sfter det men jag är tydligen grym!!!)


Så jag cashar in igen:180kr tack så mycket


(det är ju inte så att jag inte varit grymt sugen på både det ena och det andra men jävlar i min lilla låda va jag har stått på mig:))

Av helis - 1 september 2010 20:36

Efter en ren hel/€"&sk   start på veckan måste jag få lov att säga att jag är jäkligt nöjd iallafall!


En otrolig sömnbrist har gjort mig godis- och läsksugen hela dagen men jag har lyckats hålla mig ifrån det, var för trött för att gå iväg på träningspass men masade mig iväg på en promenad  , den får räknas, så jag säger bara KATCHING: 160kr


Känner mig fö ganska lycklig!   Tycker om hösten!

Ovido - Quiz & Flashcards