Alla inlägg under juli 2011

Av helis - 24 juli 2011 17:48

...är man så bra på att prioritera andra och bortpriotisera sig själv? Kan ju bara tala för mig själv men faktum är att löften till andra håller jag alltid - löften till mig själv - nä, det är ganska ofta de inte uppfylls...


"nya livet" går fortfarande ok (vid pms är det ändrade regler så...) och imorgon är det ny vecka, med god planering hoppas jag på att den ska flyta fint!


Jag har en ny app på telefonen med pepptalks på ett par minuter vardera - kan tipsa om det - även om det ibland är lite väl hurtigt så tror jag ändå på "fake it til you make it" till slut mår man bättre och det blir lite lättare:)


Av helis - 21 juli 2011 16:00

...so far so good...nu ska jag dra iväg till jobbet, låt oss hoppas på att det går lika bra där - eller rättare sagt - nu få jag se till att det går lika bra där!

Av helis - 21 juli 2011 10:04

...105

Av helis - 20 juli 2011 21:37

...har gått bra, men det är ju inte första dagen som är problemet - det är att se till att resterande dagar i livet blir lika bra - där har du en utmaning.

Av helis - 19 juli 2011 21:22

kan vara en bra nystart - låt oss hoppas på det. Imorgon börjar allvaret, har sagt det förr kommer inte säga det igen - fan va jag ska peppa!!!

Ovido - Quiz & Flashcards