Alla inlägg under februari 2009

Av helis - 28 februari 2009 20:14

Det börjar ju bli en riktig liten husmor av mig. Satte igång att baka bröd såhär på kvällskvisten (näe, melodifestivalen är inget för mig), insåg dock lite försent att med jästider etc inräknat kommer jag att hålla på till någon gång runt midnatt, och jag som är skittrött. Blir väl gott imorgon bitti fär vi hoppas på.

Av helis - 28 februari 2009 16:55

med tre klockor ställda tog jag mig upp ur sängen och iväg till jobbet i tid (fast än jag inte släckte förrän vid halv tre). Nu borde jag dammsuga, men kan nog skjuta på det tills imorgon för nu är jag istället toktrött och så finns det kladdkaka i kylen...

Av helis - 28 februari 2009 00:08

och så ska det låta....på en fredagskväll...lite tantvarning va....men himlans mysigt...


Nu borde jag ha gått och lagt mig för en bra stund sedan, har verkligen skruvat på dygnet de senaste veckorna, somnat vid tre-tiden och upp vid tio, har ingen aning om hur jag ska ta mig upp klockan sju imorgon, men på något sätt går det väl. 

Av helis - 27 februari 2009 19:04

Solen skiner (den gjorde det innan den gick ned iallafall), jag har fått en längre tids arbete, titta in på hem till gården, gått låååång promenad och lyssnat på Lantz, kom hem lagom till en House repris, å nu så bakas det kladdkaka. För vad jag tror är första gången i den här bloggens historia: Livet kan vara bra härligt ibland! 

Av helis - 27 februari 2009 12:14

Jag har fått ett vikariat, kommer det närmsta 1,5 åren ha ett jobb, en fast inkomst, ett liv, JAAAAAAAAAAAAAAA! Ok, är bara tokskitglad för tillfället!!!

Av helis - 25 februari 2009 15:13

Så, nu har lönen suttit på kontot i säkert tolv timmar, nu får det räcka, dags att göra slut på dom alla, dags för storhandling!

Av helis - 25 februari 2009 12:21

Går här hemma och skakar på huvudet åt hur dom beter sig i Emmerdale. Ack och ve.

Av helis - 25 februari 2009 09:41

...har ägnats åt något så spännande som självplågeri...jag har tittat på "Den rätte för Rosing", dvs jag har suttit och skruvat på mig, blundat ibland, stängt av ljudet vid flertalet tillfällen. Prgrammet var sådär härligt pinsamt, kommer garanterat titta (blunda/våndas/etc) nästa vecka igen.

Ovido - Quiz & Flashcards