Alla inlägg den 22 februari 2009

Av helis - 22 februari 2009 23:00

...och jag säger det igen; Gunvald Larsson - sicken karl! (man blir ju aldeles till sig i trasorna)

Av helis - 22 februari 2009 21:24

Mia och Klara på svt (modebloggare-) GAH! cravings, vill ha, MEST!

Satt i soffan och skrattade högt för mig själv. Ja, även svt har sina ljusa sidor.

Av helis - 22 februari 2009 10:23

Idag ska jag:


  • baka bröd, har inget bröd hemma och har inte orkat baka på hela veckan men idag ska det bli av
  • duscha, se ovan (jag HAR  tvättat mig under veckan)
  • tvätta? har tvättid men med tanke på att jag gått omkring i samma kläder hela veckan och därmed inte har så mycket tvätt tror jag att jag skippar den och bokar om istället.
Det var nog allt - stressigt värre.
Ovido - Quiz & Flashcards