Alla inlägg under mars 2009

Av helis - 11 mars 2009 19:47

...på nya jobbet, förkylningen kommer krypande...antiförkylningsmedicin intagen...nu håller vi tummarna för att en god natts sömn ska kurera.

Av helis - 9 mars 2009 18:14

Full aktivitet...här har det lagats middag, bakats frukostmuffins, bakat lunchmuffins, ringt viktigt samtal, DISKAT (får ropas ut för jag tucker att jag är värd en guldstjärna för det), vattnats blommor och icke att förglömma tittats på Judge Judy...nu, iväg och träna...

Av helis - 9 mars 2009 12:57

Oj, oj, oj va jag har hunnit med idag. Har redan varit in till stan och förnyat körkortet, köpt ett par byxor och sedan hunnit hem för att se ett avsnitt av hem till gården (hann tyvärr inte hem till det första), betalat för förnyelse av körkort. Planen nu är att baka lite muffins, laga mat (så det räcker för resten av veckan, städa (tänkte också ha Judge Judy på i bakgrunden), och senare ikväll blir det äntligen träning av!


Dagens TV-tips får bli wipeout på kanal 5. Såg det på deras webb-tv när jag skulle sova igår och även fast jag var sjukt trött låg jag och fnittrade så tårarna rann, störtkul! 

Av helis - 8 mars 2009 23:02

Nu är jag både trött och hungrig (missade middag, gick ju å bio istället), vet inte om jag ska sova eller äta först, risken finns att jag är för trött för att äta. Jag tackar iallafall för idag och ser fram mot den sista lediga dagen innan nya jobbet börjar!

Av helis - 8 mars 2009 22:56

Hemma från bion. Jag förstår varför filmen fått en massa oscars. Bra film helt enkelt, även om jag personligen har några småsaker att anmärka på (skitpetigt - jag vet). Vet inte hur jag ska förklara mina anmärkningar utan att förstöra filmen så jag skippar att gå in närmare på dom. Jag kan absolut tipsa om att se filmen men man kan vänta tills den finns att hyra, det är inget bio-måste.

Bio

Av helis - 8 mars 2009 18:12

Här satt jag och tyckte att dagen var slut - det fanns det andra som inte höll med om, nu bär det strax iväg på bio. Berättar mer sen.

Av helis - 8 mars 2009 17:00

Vissa dagar (som igår) hinner man med en hel del, andra (idag!!!) bara försvinner utan att man gjort något. Idag har jag gått upp, promenerat, duschat...var sjutton tog dagen vägen??

Av helis - 7 mars 2009 20:53

Tydligen finns det lika många sätt att virka mormorsrutor på som det finns mormödrar. Nu har jag skitont i fingrarna men har iallafall beslutat mig för hur rutorna kommer se ut.

Ovido - Quiz & Flashcards