Alla inlägg under april 2009

Av helis - 23 april 2009 19:47

Ellos - dom kan dom, beställde i söndags och nu har grejerna kommit däribland baddräkten jag beställde. Imorgon börjar jag sent så jag har egentligen ingen ursäkt att inte gå och simma före jobbet, lovar inget men tanken får bli att jag ska iväg.


Idag hade jag tänkt träna efter jobbet men passet var fullt när jag kom dit så det blev en promenad hem iallafall (vilket var rätt ok i det vackra vädret). 

Av helis - 21 april 2009 21:08

Korsitaket och Göta-Petter! Har varit på yoga och hade med mig extra frukt så jag höll inte på att dö och var tvungen att köpa sockersaker. Imorgon blir det ingen träning och troligtvis ingen bloggning, ska jobba sent så det blir nog bara hgem i sängen och sova imorgon.

Av helis - 20 april 2009 21:39

Hade morötter med mig till jobbet, att knapra på till eftermiddagen (bra), promenerade 45 min efter jobbet (bra) men sen var jag så hungrig att jag var tvungen (ja, tvungen) att köpa glass och bullar (inte lika bra) för att överleva (ok överdriver en hel del men glass och bullar blev det).


Summering - mnja(men bra på promenaden), bättre lycka imorgon?!  

Av helis - 19 april 2009 22:00

Har inte hunnit planera så mycket än, plockade fram baddräkten (tänkte att det skulle ingå att gå och simma) och nu har jag suttit halva kvällen och beställt badkläder (köpte nya skor igår, var tvungen de gamla var sjukt utnötta). Får se hur det går det här eller om jag bara kommer köpa saker...

Av helis - 19 april 2009 19:43

Började skriva här när jag var arbetslös - nu har jag jobb! Alltså -


dags för nästa mål, det får bli beach 2010 (2009 är för snart, finns en del att ta av). Ikväll sker planeringen inför veckan (kommer även att äta pizza eftersom det inte kommer bli alltför mycket av den varan framöver). Tanken är hälsosam mat och motion (hört rykten om att det skulle kunna fungera så nu får vi väl se...)

Av helis - 18 april 2009 02:09

Insåg att jag inte skrivit på över en månad...nu ligger jag och kan inte sova och vad finns det då bättre att göra än att skriva en rad. Kan vara så att jag kommer igång med att titta in här mer regelbundet igen och eventuellt byter bloggen inriktning men mer om det när jag bestämt mig. God Natt.

Ovido - Quiz & Flashcards