Alla inlägg den 20 februari 2009

Av helis - 20 februari 2009 17:04

Jag tog mig iväg till apoteket, det blev en riktig shoppingupplevelse. Köpte någon salva som man ska smörja in på bröstet (fråga inte hur det är meningen att det ska funka men jag är desperat), någon slags näsinhalator också blev det, tänkte att eftersom det tydligen inte är jättebra att använda nässpray under längre intervaller så kanske detta blir ett bra alternativ (och så är jag desperat). Efter "shoppingturen" blev det hem till gården och sedan sova middag några timmar.


Nu ska jag försöka mig iväg på familjemiddag (hoppas jag orkar sitta upp hela kvällen bara). Men jag har förvarnat familjen - jag har inte duschat på två dagar! (orkar inte göra både och) - men det verkar ok med dom!

Av helis - 20 februari 2009 09:30

Det känns som om det finns hopp om liv idag så under dagen ska jag ta och åka enstation till närmsta apotek och inhandla nässpray, nu håller vi tummarna för att jag orkar ta mig hem också!

Ovido - Quiz & Flashcards