Alla inlägg den 25 februari 2009

Av helis - 25 februari 2009 15:13

Så, nu har lönen suttit på kontot i säkert tolv timmar, nu får det räcka, dags att göra slut på dom alla, dags för storhandling!

Av helis - 25 februari 2009 12:21

Går här hemma och skakar på huvudet åt hur dom beter sig i Emmerdale. Ack och ve.

Av helis - 25 februari 2009 09:41

...har ägnats åt något så spännande som självplågeri...jag har tittat på "Den rätte för Rosing", dvs jag har suttit och skruvat på mig, blundat ibland, stängt av ljudet vid flertalet tillfällen. Prgrammet var sådär härligt pinsamt, kommer garanterat titta (blunda/våndas/etc) nästa vecka igen.

Av helis - 25 februari 2009 08:38

nu orkar jag inte ens svära inombords....blev inget jobba av idag heller, men eftersom jag får lön månaden efter får detta bli ett problem för nästa månad...nu ska jag äta annanas (störtgod annanas för 10kr/st i "min" affär hela veckan).

Ovido - Quiz & Flashcards