Alla inlägg under februari 2009

Av helis - 18 februari 2009 19:32

Jag trodde att man skulle bli friskare om man stannade hemma från jobbet och tog hand om sig själv när man kände sig krasslig. Men efter att ha varit hemma i två dagar mår jag nu sämre än på länge, har världens jävla huvudvärk, kroppstemperaturen har gått upp en halv grad på tretti minuter så jag gissar på att det nalkas feber. Måste få svära av mig lite fanjävlaskithelvetespisssjukdom.

Av helis - 18 februari 2009 13:14

Blev det baka av?   Nej

Blev det titta på film?    Nej


Det blev youtube och klipp på/av/med Sarah Silverman - ska spendera en eller två dagar till med att titta på klipp på/av/med henne innan ett slutgiltigt utlåtande kommer men det lutar åt att hon är fenomenal! 

Av helis - 18 februari 2009 09:06

Sitter här och funderar på vad jag ska göra fram till kvart i tolv då hem till gården börjar. Mår lite bättre idag så jag tänker ABSOLUT inte titta på malou, det var illa nog igår. Kanske hinner jag baka bröd (om jag orkar) eller kolla film...får se vad som händer.

Av helis - 17 februari 2009 18:48

Tipset är allmängiltigt men jag tycker ändå att det känns särskilt angeläget om man är hemma och galet tokförkyld:


Då du går till affären se till att ha kontanter eller kort med dig (ja man måste tydligen betala för sig nuförtiden) annars är det bara att traska hem igen, hämta pengar, gå tillbaka, betala och sedan ta kassen och traska hem. Jättejobbigt! 

Av helis - 17 februari 2009 10:59

och jag säger det igen: Malou von Sivers - vem gav henne jobb? Sitter och tycker det är pinsamt att titta på hennes program. (sluta titta då kanske kan vara ett förslag...men det blir så tyst då...känns lite ensamt här hemma just nu...väntar på...HEM TILL GÅRDEN...40 min kvar!)

Av helis - 16 februari 2009 22:49

Hemma från en afton i kung funs tecken. Man kan väl säga som så att det oftast är långt från gratis att gå på den här typen av tillställningar (så och ikväll) men 99 gånger av 100 är det så jäkla värt varenda korvöre precis som ikväll (det var grymt att kolla på). Nu kommer jag förhoppningsvis sova som en liten prinsessa (imorgon är det till att vara hemma och vara sjuk)

Av helis - 16 februari 2009 17:30

Efter att ha varit lite småkrasslig några veckor verkar det som om det nu blivit dags för dunderförkylning igen...imorgon blir det nog till att stanna hemma. Men, ikväll ska jag på kung-fu show (el nåt åt d hållet)!

Av helis - 15 februari 2009 19:55

Om du kommer hem och är jättehungrig och då tänker hmm jag kokar lite pasta, glöm inte att SÄTTA PÅ PLATTAN! det går nämnligen mycket fortare då. Själv har jag nu väntat i tio minuter och funderat på varför det aldrig börjar koka - nu vet jag!

Ovido - Quiz & Flashcards