Alla inlägg den 24 november 2008

Av helis - 24 november 2008 22:00

Eftersom jag lovat att inte gnälla över hur jag mår har jag inte så mycket att tillägga...så...GODNATT.

Av helis - 24 november 2008 18:44

Kom att tänka på att på mobilen kan man inte välja om man vill se vilket nummer det är som ringer eller ej, det är ju på något sätt bara så att displayen visar numret. På hemtelefonen är det ju precis tvärtom där måste man betala om man vill se vilket nummer det är som ringer. Min tanke är att det bara måste vara ett sätt att lura folk på pengar för om den tjänsten kostade bolagen en massa pengar skulle det ju kosta på mobilen också.


Nu attans är jag telefonbolagen på spåren! 

Av helis - 24 november 2008 14:28

det händer så mycket spännande saker i det programmet, undrar varför det bara är jag och mormödrar som upptäckt denna ljuva serie (som enligt mig borde sändas på mycket bättre tider)

Av helis - 24 november 2008 00:03

...och här sitter jag och kan inte sova...


Är ganska tacksam för de kanaler som sänder sina egenproducerade program gratis på nätet. Synd bara att det inte går att kolla på tex de amerikanska kanalernas web-tv, då hade extreme home makeover gått varm hemma hos mig, har inte trean och på nåt konstigt sätt tycker jag om det där programmet, riktigt amerikanskt, men ofta lite fint också.


Det är sånt man kan tänka på vid den här tiden på dygnet. 

Ovido - Quiz & Flashcards