Alla inlägg den 16 november 2008

Av helis - 16 november 2008 23:44

Ibland är jag en riktigt elak människa...vet inte riktigt varför jag ibland behandlar dem jag tycker mest om illa...kan just nu bara konstatera att det inte är speciellt roligt att vara min vän...är också för tillfället osäker på hur jag ska kunna bli en bättre människa och behandla mina vänner som de förtjänar.

Av helis - 16 november 2008 21:29

risk för torka en tid framöver, nu ska det jobbas (men man vet ju aldrig kan ju komma spridda skurar)

Av helis - 16 november 2008 19:37

Jag är verkligen galet frustrerad över att vara hemma och sjuk (ovanligt för att vara mig, brukar vara "fröken hemma" som trivs bäst när jag är hemma). Kommit fram till att det kan vara så att under tiden jag var arbetslös så var jag hemma under en längre tid ofrivilligt och vill verkligen inte ha tillbaks känslan/känslorna jag hade då. Så imorgon blir det till att gå och jobba sjuk eller ej.

Av helis - 16 november 2008 14:42

Nu har jag varit hemma och sjuk i fem dagar, börjar må lite bättre och det är då frustrationen kommer krypande, efter att ha gjort absolut ingenting (tittat på tv, kollat datorn och lite småfix hemma) dag efter dag är jag nu inte så dålig att jag bara vill ligga i sängen och tycka synd om mig själv, jag är inte heller tillräckligt frisk så att jag orkar gå hemifrån och fika eller något, så här sitter jag (eller sitter å sitter, går som en osalig ande är närmre sanningen) och försöker komma på något att göra.

Läsa -för tråkigt eftersom man måste sitta still.

Titta tv- se läsa

Köpa julklappar på nätet - se läsa

Sticka- se läsa

Sy - vore nog ganska lagom men kan inte hur jag än tänker komma på vad jag skulle sy skulle då behöva kolla nätet för inspiration så-se läsa

Städa- allt undanplockat och diskat, lite för krävande att damma/dammsuga/torka golv etc

Det är allt jag kan komma på. Om en timme kommer min moster förbi på en snabbfika så det blir ju ok iallafall 

Av helis - 16 november 2008 14:00

Här hade jag tänkt ha en bild på SNÖN!! som faller utanför mitt fönster men har efter en hel del tagna kort insett att det är omöjligt att ta en ok bild på snö inifrån, och här sitter jag och är sjuk och orkar inte gå ut...(väl vald svordom)

Ovido - Quiz & Flashcards