Alla inlägg den 23 november 2008

Av helis - 23 november 2008 21:12

Jag brukar inte läsa det jag skrivit, det gjorde jag idag, å ack och ve så tråkig jag är, det enda som står är jag är sjuk stackars mig... nu tänker jag inte skriva det mer utan det är bara att utgå från att jag är sjuk, hostar och att det är synd om mig, så uppdaterar jag på den fronten när jag känner mig bättre. 

Av helis - 23 november 2008 17:30

Får inte mycket gjort såhär på helgen, går som vanligt mest å hostar och snorar (imorgon blir d nog att hälsa på hos doktorn, har varit sjuk galet länge nu).


Det jag har gjort är ätit frukost, 2 gånger! Köpte ingredienser till smoothie igår och det var så galet gott att det fick bli både frukost och lunch (receptet; 2,5 dl färskpressad apelsinjuice, 1dl frysta hallon, 0,5 dl hallonyogurt, 1msk honung. Mixa och sen slurp!)

Ovido - Quiz & Flashcards