Alla inlägg den 17 november 2008

Av helis - 17 november 2008 19:14

Det är dumt att bråka med sina vänner, och extra dumt är det på natten när man är sjuk, trött och stressad över att man ska upp om fem timmar.

Av helis - 17 november 2008 19:02

Så, nu har jag tvångsläst klart boken (eftersom jag har en ny bok på kö som jag jätte gärna vill komma igång med).


Boken var inte riktigt för mig (kan man kanske förstå eftersom det tagit sin tid för mig att ta mig igenom den, och den är inte speciellt lång heller), lite för djup och pretentiös för min smak (läste att någon beskrivit den som bland annat rolig, det avsnittet hittade jag inte alls). Tycker man om att läsa dikter eller är ett fan till Eva Dahlgren kan nog boken vara ok.


Vill också tillägga att eftersom jag hade tio minuter kvar av hemresan när boken var klar läste jag också det "extramaterial" som fanns, det tyckte jag bättre om (kändes mer personligt än själva boken (som nog är menad vara personlig)).

Av helis - 17 november 2008 01:20

Jag försöker rätta till mitt dåliga beteende iallafall. Jag menar vad jag säger när jag ber om ursäkt,det kommer ifrån hjärtat.

Ovido - Quiz & Flashcards