Alla inlägg den 2 november 2008

Av helis - 2 november 2008 22:02

Jag startade den här bloggen när jag var arbetslös, jag kan såhär i efterhand inse att jag var ganska nere och den här bloggen kom att betyda något, den var viktigt för mig (blev nästan ett jobb, eller iallafall en skyldighet jag hade under den perioden, gav struktur till mina dagar), den gjorde så att jag mådde bättre än vad jag hade gjort annars.


Nu är det så att om sanningen ska fram så är jag ingen "data-tjej" egentligen (ja, jag var det under arbetslös-perioden) och nu när jag har jobb (ok målet att få fast anställning finns ju fortfarande men jag har något att gå till och jag har en inkomst, så det får räknas) så finns det så mycket annat jag tycker om att göra så jag varken hinner eller har nån större lust att sitta framför datorn på kvällarna.


Så, nu vill jag tacka alla som varit inne på min blogg den här tiden, ni har verkligen fått mig att må bättre, det har även varit roligt att se att det (som det verkar) finns några som verkar följa bloggen (dvs återkommer dagligen eller veckovis, extra jättetack till er!)


Nu låter det som om jag inte tänker blogga mer men så är inte fallet, vet inte hur ofta jag kommer skriva något framöver, kanske varje dag/ en gång i veckan eller en gång i månaden det får vi se...ville som sagt bara säga TACK!

Ovido - Quiz & Flashcards