Alla inlägg den 22 september 2008

Av helis - 22 september 2008 23:49

Jag säger god natt och tack för idag med denna ljuvliga melodi.

Av helis - 22 september 2008 21:49

Snart är det imorgon, börjar bli lite nervös (intervju kl 10), nu håller vi tummarna för att det går bra. Nu ska jag se till att förbereda mig och göra mig lite snygg så att jag kan gå med självförtroendet i topp!

Av helis - 22 september 2008 12:12

Är faktiskt lite deppig och nere idag, sitter och tittar på hem till gården, tycker att ljudet är lite konstigt så jag stänger av det, och blir jag förvånad eller vad när jag då inser att någon av mina grannar också tittar på detta härliga program. Lite skönt att veta att man inte är ensam.

Av helis - 22 september 2008 09:09

Mörkt och trist ute idag men jag ska försöka se till att få en del gjort;


  • äta frukost
  • se till att ringa ett samtal jag bävat lite för
  • söka några jobb
  • träna 

Ovido - Quiz & Flashcards