Alla inlägg den 19 september 2008

Av helis - 19 september 2008 21:55

Låt mig presentera den sista How to... (börjar tröttna på att lära mig) detta klipp tycker jag passar till helgen och det är någonting jag skulle behöva lära mig (har tydligen sjungit karaoke en gång men hann "förbereda" mig så väl att jag inte har något minne av det hela).


Nu får jag ÄNTLIGEN gå och lägga mig!

Av helis - 19 september 2008 20:50

Oj, hoppsan då, den hade jag visst också sett förut (inser jag 30 min in i filmen, vet inte riktigt om det är ett gott eller dåligt tecken). Sevärd film, inte lika bra som ettan, irriterade mig en del på att (jag tror) dom höll kameran i handen en del när de filmade så det blev himlans guppigt och så blev jag lite sur på översättaren som tydligen inte tyckte det var viktigt att översätta när de pratade på tyska och ryska. Tycker om musiken, Bra slut och det är väl ändå det viktigaste!

Av helis - 19 september 2008 18:39

Funderar på hur det kommer sig att många (de flesta jag känner iallafall) blir oroliga/nervösa när de ser poliser (kan tillägga att den stora majoriteten av de jag känner aldrig skulle kunna tänka sig bryta mot någon lag (förutom lite fortkörning kanske)). Själv brukar jag känna mig ganska trygg (och lite pilsk men det är ju en helt annan historia), för sannolikheten att någon ska utföra ett brott då polisen är i närheten måste ju vara ganska liten och om man tex skulle bli rånad så är ju hjälpen nära!


(egentligen vill jag bara gå och lägga mig i min nya säng men än är det lite för tidigt)

Av helis - 19 september 2008 15:28

Jag vet ju att jag inte har det men kom nyss hem från ikea, tokmycket folk där, mitt på dagen, på en fredag, var får alla sina pengar ifrån egentligen? Hmm...


Nu har jag iallafall fått en jättemysig, jätteskön (tror jag iallafall) säng, så jag ser verkligen fram mot att gå och lägga mig ikväll, så nu ska jag med glädje ta och bädda! 

Ovido - Quiz & Flashcards