Alla inlägg den 18 september 2008

Av helis - 18 september 2008 14:50

Dagens kommer tidigt, nu ska jag nämnligen hem till mina föräldrar och sova där inatt så nästa uppdatering kommer imorgon eftermiddag/kväll men till dess lär vi oss hur man kan tjäna extrapengar kanske...

Av helis - 18 september 2008 14:40

Tidschemat följs sådär, är ca en och en halv timme efter men det är ok, har hunnit mycket och två var ingen tid jag var tvungen att passa.


Nu till en fundering avseende städkem; jag har mr muscle till kök och badrum (det är två olika flaskor), är det egentligen någon skillnad på innehållet eller är det bara lur så att man ska köpa mer? Vad händer om jag använder köksmedlet i badrummet? eller tvärtom? blir det inte rent? Jag hajjar inte mycket av det här!

Av helis - 18 september 2008 11:35

Måste få lov att ge mig själv lite cred, jag jobbar bra under press, jobbansökningar ivägskickade (dom var ganska välförberedda). Nu ska det städas och diskas...

...

Av helis - 18 september 2008 11:01

eller så kan man titta på tv...(/¤"¤#= (arg) nu blir det bråttom

Av helis - 18 september 2008 09:12

Idag måste jag få allt gjort före kl två och på listan står


  • söka 4 jobb
  • städa
  • diska
  • gå iväg med återvinning
  • och får ju absolut inte missa hem till gården... 

Av helis - 18 september 2008 01:09

Har såhär på förnatten sökt 3 jobb och hunnit förbereda för 4 jobb som jag ska få iväg ansökan till imorgon förmiddag. Men nu ska jag nog försöka ta mig isäng (så jag kanske somnar före halv fyra inatt).

Ovido - Quiz & Flashcards