Alla inlägg den 7 september 2008

Av helis - 7 september 2008 20:38

jag åt tsatsiki. Idag var det dags igen, så himlans gott och eftersom det är en del yoghurt i hinken som jag brukar köpa så vet jag garanterat att det blir en omgång till middagen imorgon igen - ser fram mot morgondagen på något sätt!


Annars har jag kännt mig lite krasslig sen i torsdags kväll och nu önskar jag bara att jag antingen kunde bli sjuk eller känna mig frisk. Det här mellantinget är inte helt toppen.

Av helis - 7 september 2008 20:36

Forts från gårdagen...

Av helis - 7 september 2008 09:42

Idag tänker jag tvinga mig ut i spåret även om det regnar, nackvärken verkar ha gått över och jag känner mig som en degklump så en tur i spåret får det bli vare sig jag vill eller inte.


Sen är jag bjuden hem till en kompis å dricka lite vin. Mitt dilemma är att jag verkligen inte har någon lust men det kan jag ju inte säga utan antingen måste jag tvinga mig dit eller ljuga (vilket jag inte vill och dessutom är helt kass på) hmmm, något att fundera över ute i spåret alltså.

Ovido - Quiz & Flashcards