Alla inlägg den 10 september 2008

Av helis - 10 september 2008 22:38

På svt har Luuk nåt program där de han intervjuar tar med sig musik som påverkat dom på något sätt och sen i slutet kommer dom till "skämslåten". Den här låten ramlade jag på för första gången i förra veckan när jag slösurfade. Det här är egentligen inte alls min grej men nånting i mig gör att jag till att börja med inte kan trycka på stopp och sedan måste börja gnola med i melodin (och i ärlighetens namn tycka att det är lite gulligt också). Det bär mig emot men här kommer "kramsången" (tror att den kan behövas efter en dag som denna)

Av helis - 10 september 2008 16:04

..senaste inlägget litgrann, men så känns det precis när man fått ett nej till jobb man hade hoppats på. Jag tog en tur i spåret och filosoferade lite en stund istället och nu känns det aningens bättre. Ska duscha och se om jag kan få något jobb sökt senare idag istället.

Av helis - 10 september 2008 13:59

Tänker deppa ihop totalt, ligga i fosterställning och gråta resten av dagen och se om det kanske löser något...

Ok

Av helis - 10 september 2008 13:14

jag orkar inte vara deppig så jag försöker kolla efter jobb istället, men det är inte det lättaste, finns ju för i %/())=/ inga. Undrar vad det ska bli av mig (om jag inte får ett jobb ganska snart är svaret enkelt - hemlös).


Hade tänkt hoppa över all form av fysisk aktivitet idag men jag tror att mitt psyke ändå vill ta sig en tur i spåret under eftermiddagen så då får det nog lov att bli så.

Av helis - 10 september 2008 10:57

söka jobb eller vara deppig, har inte bestämt mig än (får lov att dra upp persiennerna först).

Ovido - Quiz & Flashcards