Alla inlägg den 2 september 2008

Av helis - 2 september 2008 22:45

Jag tror att det här med dagens youtybe är den bästa idén jag haft på länge och kan garantera att den kommer hålla i sig i absolut minimum 2 veckor, så många klipp har jag på kö som jag egentligen bara vill slänga upp här och nu!! Det enda jag måste vara försiktig med är att inte fastna (som jag gjort ikväll, 3 timmar).

Av helis - 2 september 2008 20:57

...har dagen mast varit botten så jag tänker glömma den, titta lite på tv och ta nya tag imorgon istället.

Av helis - 2 september 2008 20:55

Gulligt! (tycker det är den enda kommentaren som behövs)

Av helis - 2 september 2008 15:37

Hittar inte några nya jobb att söka (har sökt 2) jag ger upp, söker inga fler idag. Har hunnit checka av att titta på hem till gården iallafall. Nu lyssnar jag på lantz och ska se till att diska.

Av helis - 2 september 2008 10:16

Hade glömt att ställa klockan nu på morgonen så jag sov lite länge, men, men, nu borde jag ju vara pigg hela dagen iallafall. Här kommer dagens lista:

  • 5 sökta jobb (tyckte det var ett bra nummer igår)
  • hem till gården
  • diska
  • promenera och lämna tillbaks tröjan (så hinner jag förhoppningsvis med både tröja och motion idag)
  • lyssna på Lantz

Om jag har lust och tid är det ok att dammsuga också...

Ovido - Quiz & Flashcards