Alla inlägg den 1 september 2008

Av helis - 1 september 2008 22:07

Jag hade ju en önskan om att använda mig av mer bilder, det har väl gått ganska kasst om jag ska vara ärlig så nu har jag en ny idé; dagens youtube. Ska försöka att varje dag lägga upp ett klipp som jag tycker är roligt fint bra etc.


Dagens klipp: vet inte om dom här tjejerna var först men jag tycker dom är bra.

Av helis - 1 september 2008 17:42

6 sökta jobb, det får vara väl godkänt för dagen. Det på listan som inte kommer att göras är lämna tillbaka tröjan, får göra det imorgon istället, har missat köpa nytt busskort och hinner inte göra både det och lämna tröjan innan träningen för träningen prioriteras starkt!

Av helis - 1 september 2008 15:25

  • 4 jobb sökta
  • 2 avsnitt av hem till gården tittade på
  • räkningar betalade
  • nu lyssnar jag på drottning Lantz

Jag e nöjd och glad!

Av helis - 1 september 2008 12:41

jag glömde skriva upp på attgöralistan att jag skulle titta på "hem till gården", men jag tittar nu, det är så jäkla bra!

Av helis - 1 september 2008 09:14

Känns som om det var hur länge sedan som helst jag hade en struktuerad dag och skrev upp dagen mål:

  • 5 sökta jobb
  • lämna tillbaks en tröja
  • betala räkningar
  • träna

Lets go!

Ovido - Quiz & Flashcards