Alla inlägg den 5 september 2008

Av helis - 5 september 2008 22:37

färgen i ytterkanterna. Insåg att den inte var så snygg så nu har jag ändrat den osäker på om det är till det bättre men ändrat är det.

Av helis - 5 september 2008 22:29

gick det sådär med städningen, lite bättre än imorse iallafall. Skyller det på att jag fick besök under Lantz och sen när jag väl kunde lyssna (via nätet) så var det försent för att hålla på att städa.


Nu på kvällen har jag förberett mig inför arbetsdag imorgon, detta tar mycket mer tid och energi när man bara jobbar lite ibland än om man jobbar dagligen.

Av helis - 5 september 2008 22:11

Var nere en snabbis till affären och mötte min halvdöva granntant i hissen, det är inte så lätt att prata med tanter som hör dåligt, speciellt inte när dom inte säger va, eller ber en prata högre, utan svarar på helt egenpåhittade frågor och konstateranden. Så efter en hissfärd och konversation som varade i max två minuter hade vi på något konstigt sätt kommit fram till att det var lika bra det börjar snöa nu.


Det är med tanke på konversationen dagens klipp är valt, nu närmar vi oss vintern och vintersporterna. Detta är min favoritvintersport och min favoritåkare han är för sjuttsingen grym, har slutat tävla dock men tror han var med rysslands bidrag på eurovisionsslagern.(kan tillägga att jag inte tittar lika gärna nu när han slutat tävla). Tillåt mig presentera konståkning med Evgeni Plushenko! (jag slänger in ett modebloggsuttryck också) Gah!

Av helis - 5 september 2008 10:35

STÄDA (framförallt för att jag skjutit på det så länge och det börjar bli lite svinigt). Eftermiddagen förgylls av två timmar med Lantz i p4, då brukar det varaperfekt att damma och plocka, när det slutar kl tre är det bara fram med dammsugaren så är det rent och fint vid halv fyra fyra tiden.


Tokdäckade igår när jag kom hem från träningen, världens huvudvärk, känner mig inte 100 idag heller men hoppas att jag håller mig kry eftersom jag ska jobba imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards