Alla inlägg den 12 september 2008

Av helis - 12 september 2008 22:42

det får bli en skämslåt igen...(men den kanske kan få upp kalashumöret?)(vill också tillägga att det egentligen är en anna remix av denna som jag blir lite glad av)

Av helis - 12 september 2008 15:14

Jag är besviken, hade sett fram mot dagens tur i spåret till tusen (se föreg inlägg) solen strålar så himlans fint idag också. Jag beger mig iväg nöjd och glad, trettio minuter in i prommenaden händer det - magknip till tusen, måste gå på toa! nu! så det är bara att vända om och traska hemåt och hoppas på att kunna hålla igen tills jag kommit fram till toan (det gick bra) för jag vägrar gå i skogen. Nu blev hela promenaden förstörd och det är en hel vecka kvar till nästa chans...

Av helis - 12 september 2008 12:09

det blev lite sent inatt, orkar typ ingenting idag men klockan ett ska jag göra något som jag sett fram mot hela veckan; på med lurarna, ta med radion, ut i spåret, två timmar, Lantz i p4, gå och småfnittra lite töntigt bland träden. 


I eftermiddag blir det ringa till arbetsförmedlingen, får se hur det samtalet går... 

Av helis - 12 september 2008 02:45

Det blev inte datorn som höll mig vaken utan en bok, nu är den färdigläst  och jag ska äntligen få sova. 346 1/2 sidor var jätte bra dom sista 1 1/2 inte min grej, men läs den gärna ändå tycker jag. Boken heter Skulden och är skriven av Jodi Picoult

Av helis - 12 september 2008 00:14

Åh nej - datorn har på något konstigt sätt förflyttat sig till sängen igen, jag kommer aldrig få sova, datorn kommer tvinga mig att slösurfa halva natten ju... och jag som e så trött


"dagens tips" - kan ju säga att jag haft något av ett Matt Damon tema här de senaste dagarna, nu säljs Bourne filmerna med aftonbladet (tycker annars att kvällstidningar mest är skräp faktiskt) så nu blir det storshopping några veckor framöver och om det finns någon mer än jag därute som inte sett samtliga filmer än (jag har bara sett den första) så kommer jag se till att skriva en djupgående analys efter att ha sett dom...eller skriva om dom är bra eller dåliga iallafall. 

Ovido - Quiz & Flashcards