Alla inlägg den 4 september 2008

Av helis - 4 september 2008 21:48

Idag får det lov att bli min favvo låt från filmen Juno

Av helis - 4 september 2008 16:18

Jag ställer mig en anings frågande eller kanske mer undrande över tjejers/kvinnors vad det verkar behov av att dela med sig av pms besvär, magsmärtor, tampongtrubbel, blödningsgrader, chokladcravings etc etc. Varför? Vem tror man är intresserad av att läsa/höra om detta? (kan garantera att det inte är jag iallafalll, är knappt intresserad av mina personliga upplevelser inom detta område). Det är ändå något som sker en gång i månaden under vad kan det vara, typ 30-40år för hälften av befolkningen, alltså något väldigt vardagligt. Ok jag vet att många tror att andra är intresserade av vad de åt till frukost (tror att intresset för detta är överlag svagare än vad de som skriver tror) men jag måste säga att jag är mer intresserad av vad folk åt till frukost än deras pms besvär. Detta framförallt då frukostbeskrivningarna ofta kan ses som mer konstruktiva (ex man kan få tips på goda/bra frukostar) medan allt som har med mensen att göra (vad jag har läst/hört) är tråkiga gnäll och konstateranden.

Av helis - 4 september 2008 09:43

Sovit skitdåligt inatt, dags att åka och köpa den där nya sängen jag fick när jag fyllde år tror jag.


Idag blir det nog lite städning tror jag (det behövs VERKLIGEN), gå iväg med återvinningen dammsuga och lite sånt där. Vi kan väl slänga in några sökta jobb också!

Ovido - Quiz & Flashcards