Alla inlägg den 16 september 2008

Av helis - 16 september 2008 22:45

BÖCKER:

Jag började ju läsa en bok av Eva Dahlgren men det kommer ta ett tag innan kommentar om den boken kommer (den är verkligen inte min grej så jag måste läsa några böcker emellan), ska läsa klart den någon gång i framtiden. Just nu har jag börjat att läsa en bok som heter Frestelsen och som är skriven av Colleen McCullough, hittade den i mammas bokhylla (=risk för sk tantsnusk) det kommer troligtvis bli nästa recenssion.

Har under några år funderat på att läsa lite religiösa böcker (tänkte börja med bibeln och fortsätta med koranen) för att se vad de handlar om. Det kanske är dags att börja med det projektet nu.


FILMER:

Imorgon (tror jag, eller kanske på torsdag) kommer andra Bourne filmen införskaffas, kommer troligtvis se den till helgen och lämna en kommentar då.

Av helis - 16 september 2008 22:38

se rubriken för summering av dagen, blev inte så mycket eld. Tog mig ut i spåret en sväng och lyssnade på Lantz i p1 så dagen var ju ganska bra ändå.


Såg reklam om att på kanal nio, i oktober börjar ett program där Annika Lantz är med (kommer inte ihåg vad det var men det kommer nog bli hur bra som helst), nu känns det som om oktober kommer att bli en ganska bra månad iallafall (Jaa, jag är nästintill besatt av Lantzan, hon e rolig hon).

Av helis - 16 september 2008 21:28

Det finns så mycket bra saker där ute i cyberrymden. Nu börjar ett nytt tema; how to...idag börjar det med att borsta tänderna (jag tycker det är jätteroligt (men bra och lärorikt också))

Av helis - 16 september 2008 13:10

Räknas att titta på riksdagens högtidliga öppnande, det sista av den gamla ordningen, en repris från 1974, som eld i baken?

Av helis - 16 september 2008 11:48

Har vikt tvätten från igår och plockat undan lite, hunnit lyssna på Lantz (också från igår, vet inte riktigt hur jag kan ha missat det, men nu är jag ikapp iallafall). Nu är det redan lunchdags och jag har knappt hunnit med någonting...ska ta och titta på hem till gården iallafall och sen jäklarns ska jag sätta lite eld i baken och se till att vara lite produktiv...

Ovido - Quiz & Flashcards