Alla inlägg under september 2008

Av helis - 16 september 2008 13:10

Räknas att titta på riksdagens högtidliga öppnande, det sista av den gamla ordningen, en repris från 1974, som eld i baken?

Av helis - 16 september 2008 11:48

Har vikt tvätten från igår och plockat undan lite, hunnit lyssna på Lantz (också från igår, vet inte riktigt hur jag kan ha missat det, men nu är jag ikapp iallafall). Nu är det redan lunchdags och jag har knappt hunnit med någonting...ska ta och titta på hem till gården iallafall och sen jäklarns ska jag sätta lite eld i baken och se till att vara lite produktiv...

Av helis - 15 september 2008 22:06

Idag har det varit en bra dag, jag är på grymt gott humör, så det blir en riktig klassiker (såg nu att klippet har över 60 miljoner tittar!!)

Av helis - 15 september 2008 15:52

En arbetsintervju inbokad, lika bra att börja hålla tummarna redan nu (intervjun om lite mer än en vecka). Livet känns liksom en hel del bättre just nu!! Yippie!

Av helis - 15 september 2008 14:24

Så idag med posten kom ett brev från läkarn (antar att dom inte ringer den 23:e som var bestämt nu) provresultatet har kommit (tog mindre än en vecka!) jag e frisk jag! Även fast jag inte varit orolig så känns det ganska bra att det står svart på vitt; provresultatet var negativt, du har alltså inte hepatit c. Kanske tid för att fira?

Av helis - 15 september 2008 07:35

och tvättar, det var ett tag sen sist, så det behövdes verkligen. Tidigare har jag tycket om att tvätta men där jag bor nu är det så fruktansvärt (lite överdrivet , men pensionärerna som bor i min port orkar inte gå så dom har tvättmaskin i lägenheten och en av dom vet jag tvättar för hand) långt till tvättstugan (tar över 5 minuter att gå dit), så jag har t.o.m införskaffat en "tantavagn" (dramaten). Nu tycker jag det inte är så roligt längre.

Av helis - 14 september 2008 21:44

Det var jättelänge sedan jag såg filmen (kommer inte riktigt ihåg om jag tycker gen är bra eller inte), klippet kanske inte underbart men jag gillar ordet "multipass"

Av helis - 14 september 2008 21:24

Har sökt två jobb såhär på söndagskvllen, ett som jag tokgärna skulle vilja ha men tror att chansen att få är nästintill lika med noll och ett anna där chansen ändå är lite större, och det vore ju inte helt fel med ett jobb...känns ganska bra att ha fått något gjort iallafall! (har tom en börja på lista att göra imorgon)

Ovido - Quiz & Flashcards