Alla inlägg under augusti 2008

Av helis - 3 augusti 2008 23:39

Nu har jag väntat typ ett dygn på att jag ska komma på något vettigt att skriva och det kommer liksom ingenting. Jag har därför konstaterat att det är lika bra att skriva en massa strunt för en dag kommer det, inlägget, som om det fanns ett nobelpris för blogginlägg så skulle det gå till mig och som sagt till den dan får det bli både mer och mindre viktiga saker. Till en av dom mindre viktiga sakerna kan jag berätta att idag har jag färgat håret, det blev ganska bra om jag får säga det själv. Imorgon ska jag iväg på en tre dagars semester, ska bli hur skönt som helst, ska försöka skriva imorgonbitti, annars... hörs på onsdag kväll.

Av helis - 2 augusti 2008 22:36

Tänk vad lite svalka kan leda till, blev inget med hårfärgning men jag har städat som en tok tom i lådor så nu är det jättefint hemma hos mig.


Skrev för någon dag sedan att jag skulle titta på oceans eleven, det har jag gjort. Har även hunnit med att titta på oceans twelve och kan konstatera att eleven är bättre.


Nu ska jag ta och fundera på om jag kanske inte skulle kunna ha något intressant att skriva här istället för en massa strunt.

Av helis - 2 augusti 2008 19:20

23,8 grader inne, har sovit en stund och är t.o.m lite kall om näsan (jämför detta med 27,9 grader och att vakna badandes i svett).  Vet inte hur många garder det är ute men det regnar och är kyligt. Jag är som en ny människa, lovade så sent som igår att jag om det blev kallt skulle vara på bättre humör och nu är jag som förbytt!!


Är full av energi, vet inte vad jag ska börja ta tag i, tror nästan jag ska ta å färga håret lite, det är en syssla som inte är alltför rolig när det är för varmt, och sen kanske ett fotbad (detta är nåt som fötterna verkligen skulle behöva).


Nu ska jag inte klaga och gnälla på fiskmåsar och tvestjärtar (när jag sökte på nätet efter hur stora de kan bli (då jag tycker dom hos mig är enorma) lärde jag mig att det inte finns tvestjärtar i norrland så om någon från norr läser detta vet du troligen inte vad det är och det tror jag du kan vara lika glad för!) mer förrän det är 30 grader igen (detta är inte ett löfte jag måste hålla för om dom invaderar måste jag få klaga lite) istället ska jag skrika tyst åt fiskmåsarna och stampa på tvestjärtarna (ja jag måste ta livet av dom läste att dom kan krypa in i öronen när man sover och eftersom jag bor i en etta är det inte så svårt för dem att hitta mina öron.


Så nu ska jag vissla en glad melodi och sätta igång!

Av helis - 1 augusti 2008 23:40

e det inte något liknande man brukar säga? Nu talar jag självfallet om alla dessa väderprognoser. När det är 18 grader och regn, då ska jag bli på gott humör igen, jag lovar.

Av helis - 1 augusti 2008 09:13

det är varmt, det är varmt, det är varmt, det är varmt, det är varmt, det är varmt, det är varmt, det är varmt, det är varmt, det är varmt.


Jag vill bara ligga kvar halvnaken i sängen med fläkten på max, men nu måste jag klä på mig och ta mig till jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards