Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av helis - 14 augusti 2008 22:22

När det är stora sportevenemang, vi har väl inte glömt fotbolls EM som var i juni än va?!(jag har hört att OS som är i full gång ska räknas som ett relativt stort evenemang...(skoja, lovar)), då brukar det vara svårt att hitta något vettigt att titta på på TV. Men jag vill bara nämna att jag tycker att OS-visningen ligger på en helt ok nivå. Man kan ju faktiskt fortfarande titta på skojiga program tillochfrån.

 (Har ingen aning om någon förutom jag förstår vad jag skrivit här men jag tror man kan summera det till att jag är nöjd och glad.) 

Av helis - 14 augusti 2008 22:14

Eftersom jag var på IKEA för inte så länge sedan och då tycker att jag ganska grundligt gick igenom vad man bör tänka på vid besök i detta varuhus tycker jag att ytterligare kommentarer vore överflödiga.


Jag har inte blivit miljonär. Alltså fick jag ta saken i egna händer. Ja, jag talar om mina fötter. Jag är medveten om att även fötter behöver vård och omtanke ibland, synd bara att dom ska vara så äckliga (jag inkluderar mina fötter i allra högsta grad). Men nu är det gjort, fotbad, klippa tånaglar (detta gör jag faktiskt bra mycket oftare än fotbad, vill bara tillägga detta), måla tånaglar, fila hälar, smörja in fötterna med salva, på med socka. Fötterna mår nu bra, är dock osäker på hur det egentligen är med mig...

Av helis - 14 augusti 2008 09:00

Det är precis vad jag tänker göra med gårdagen (att-göra listan från igår är ett minne blott för mig).


Idag ska jag till IKEA igen och provligga lite sängar (kanske ska söka jobb där eftersom det verkar som om jag spenderar en hel del tid där för tillfället ändå, förena nytta med nöje)

Ovido - Quiz & Flashcards