Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av helis - 18 augusti 2008 18:09

Ok, såhär ligger det till. Den 2 Juli var jag på en intervju, där och då kändes allt väldigt positivt. Kvinnan som intervjuade sa att hon skulle höra av sig. Sen tystnad, ingenting (jag borde kanske ha ringt men valde att inte göra det då jag faktiskt tycker att om hon säger att hon ska ringa kan hon väl göra det). Nu när jag tittar på mobilen har jag ett missat samtal från det företaget (ingen som har lämnat meddelande).


Frågan är nu: ska jag ringa upp imorgon? Om dom eventuellt skulle erbjuda mig jobb ska jag (vara tillräckligt desperat)och tacka ja (jag är ganska tokdesperat). Det som jag tycker är väl att dom inte skött sig genom att inte höra av sig på över en månad men bollen kanske har legat hos mig? Hur funkar det, vad ska jag göra och tycka? Snälla någon hjälp mig!!

Av helis - 18 augusti 2008 14:15

...gymnastik på tv, gör inte ont nånstans (i mig, dom stackars gymnasterna verkar ha ont lite här och där) å titta på de karlarna.

Av helis - 18 augusti 2008 11:47

Farmor fick tag på tanten....mötet är på onsdag...nu fick jag press på mig att söka jobb idag...jag tror jag tar och "prokrastinerar" lite först och kollar på hem till gården...

Av helis - 18 augusti 2008 10:47

Måndag morgon (eller kanske förmiddag för de flesta). En hel oskriven vecka framför sig, hur ska denna fyllas...


Ingen egentlig aning, som arbetslös är jag ganska ostrukturerad, saker och ting bara händer och man liksom bara gör...

Idag har jag lovat min farmor (som är hemma igen från sjukhuset) att jag ska komma hem till henne när det kommer en biståndsbedömare (tror jag det hette), det stora problemet för tillfället är att få tag på denna dam för att veta vilken tid (stackars farmor har varit uppe sedan sju imorse och väntat vid telefonen). Nu ska farmor ringa något nummer och se om hon kan få tag på tanten som lovat att ringa...


Annars ska jag väl försöka söka ett jobb eller två (och så är träningsschemat nästan som vanligt igen så det blir träning ikväll)

Ovido - Quiz & Flashcards