Alla inlägg den 23 augusti 2008

FYI

Av helis - 23 augusti 2008 22:53

Jag är grym på att laga lasagne! Gott!!

Av helis - 23 augusti 2008 16:30

Nu har jag varit iväg och storhandlat. När man inte har bil (vilket jag inte har) får man se till att hålla koll på när vänner och bekanta ska iväg och handla. Idag skulle min moster prova på hur det var att storhandla (inte hennes grej egentligen men hon ska ha fest snart så hon ville kolla läget). Vi har varit iväg i över fyra timmar (det tar på krafterna att försöka vara ekonomisk) så nu är jag ganska färdig, men nu har jag ju all mat som måste lagas iordning (köttfärs håller sig ju inte hur länge som helst, framförallt med tanke på att den säkerligen är ommärkt några gånger redan....(inte ens det kan jag bli sur eller upprörd på) så det är väl bara att sätta igång.

Ovido - Quiz & Flashcards