Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av helis - 21 augusti 2008 22:03

Jag är grymt mörkrädd, blir mer och mer rädd för var dag som går också tror jag. Oftast är mörkrädslan inga större problem (kan bero på en ganska dålig fantasi). Pga mörkrädslan ser jag inte gärna på skräckfilmer eller andra läskigheter. Nu kommer vi till dagens problem:

 Idag visades ghost whisperer på 4:an (serie om en kvinna som kan se spöken typ), jag tycker om denna serie så jag tittar på den mot bättre vetande. Nu är jag stört rädd. Ett exempel; jag bor på 4:e våningen men har nu varit tvungen att dra för persiennerna eftersom jag var rädd för att det var någon utanför (så jäkla knäppt, igår när jag inte tittade på någon läskig serie var det ju inga problem).


Ett annat program jag inte heller kan se är efterlyst, då blir jag helt säker på att alla de söker kommer bryta sig in hemma hos mig (men om jag inte ser programmet är jag inte speciellt orolig för att det ska komma in någon).


Det jag kan sammanfatta ovanstående med är att den dagen jag (eller någon annan för den delen) förstår hur min hjärna fungerar då ska det ätas glass!

Av helis - 21 augusti 2008 16:13

...något att skriva nu när jag är mig själv igen och inte sådär sur och lättirriterad som jag var i juli. Ska fundera ut om jag inte kan komma på någon liten småsak att irritera mig på (åkte med SL i över två timmar igår, inte en gnutta sur (bara lite på mig själv som hade glömt ta med något att läsa)).

Av helis - 21 augusti 2008 12:13

Har följt Rosings blogg ett tag (fråga mig inte varför - jag har lite ledig tid ok...)och hon verkar tvätta kläder ofta och mycket. Det är precis vad jag haft för mig hela förmiddagen - tvättat och rensat i lakan och handduksskåpen. Nu är det lunchpaus med hem till gården som underhållning!

Ovido - Quiz & Flashcards