Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av helis - 6 augusti 2008 22:57

Nu har jag varit på spa i tre dagar, det var faktiskt hur toppen som helst. Har tidigare trott att det hela var lite överreklamerat men jag måste erkänna att dessa dagar varit över mina förväntningar. Vet inte om det kan bero på vilket spa man är på men jag tycker absolut det var värt att spara ihop pengar till.


Förutom trevlig miljö och en massa träning kan jag tillägga att jag nog faktiskt ätit den godaste maten någonsinn i mitt liv (om man räknar kötträtter måste jag nog tillägga) är osäker på exakt vad det var men tror att det var någon typ av kalv med potatis och sås och grym sparris (var så gott att jag åt det två dagar i rad...galet). Åt också en grym chokladtryffel med hallonsorbet till efterrätt. Ja nu är man nöjd.


Det enda jag har något att invända mot är sömnen (dock inte spa`ts fel). Delade rum med min mor som jag tror snarkar högre än vad de förgrymmande fiskmåsarna skriker så det har inte blivit myckat sova av. Det planerar jag ta igen nu!

Ovido - Quiz & Flashcards