Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av helis - 25 augusti 2008 22:59

jag har under de senaste månaderna börjat följa ett antal bloggar. Först idag inser jag vilken tid detta tar i anspråk. Det tog mig ungefär en timme och tjugo minuter att gå igenom de som jag har sparade som favoriter när jag kom hem idag (oftast brukar jag kolla in några gånger per dag och se vad som hänt men eftersom jag har jobbat fick det bli i ett sjok) det är ju jättelänge ju!


Till något helt annat, idag börjar min nya regel, ingen dator i/vid sängen, nu blir det läsa bok till jag somnar istället för slösurfande och filmtittande! (blir troligtvis inga problem ikväll, är jättetrött och vill bara lägga huvudet på kudden)

Av helis - 25 augusti 2008 22:04

Förutom då jag satt på bussen påväg till jobbet har jag inte haft en sekund ledig till att tänka idag. Inventering på jobbet så där var det bara siffror, sen träffa mamma och brorsans tjej och vi iväg och träna. På träningen tog jag i av bara den så där fanns det inget utrymme för tankar. Jag är helt tanklös - känns rätt bra, men jag har ju inget vettigt att skriva här.

Av helis - 25 augusti 2008 08:28

ska jag iväg och jobba, efter jobbet blir det träning (höstschemat är igång, nu ska det bli rutiner skapaed igen), sen blir det hem sent å sova.


ps. sov ganska gott inatt, fascinerande hur man kan glömma monstertvestjärtarna så fort man blir lite trött.

Ovido - Quiz & Flashcards