Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av helis - 10 augusti 2008 22:22

Mmm en pizza fick jag i mig men nån dusch har jag inte sett röken av. Såhär i efterhan känns det dock ok efetrsom jag åkt med SL idag (både buss och tunnelbana) och om det inte vore för att mitt humör är mycket bättre och jag är trött efter gårdagen så skulle jag nog faktiskt ha skrivit något litet upprört inlägg (kan väl bara nämna i förbifarten att resan tog dubbelt så lång tid som den borde, det var mycket folk och svettigt).


Nu ska jag mysa ner mig i sängen och titta på pirates of the caribbean. (den kommer det inte komma någon recenssion om, Depp e grym det är allt som finns att nämna, men för den som väntar kommer inom några dagar en bokrecenssion (har inte många sidor kvar)) (å vilket lockbete!)

Av helis - 10 augusti 2008 11:16

Har egentligen inte så mycket att skriva, har sovit sedan senaste inlägget och gårdagen summerade jag ju så fint när jag kom hem inatt (eller?!?, det blir inte bättre än så iallafall).


Måste ta mig iväg hemifrån senast klockan två idag, fram till dess hade jag önskat att de visade herr gymnastik på tv´n men senast jag tittade var det basket och cykling så jag stängde av direkt och tittade i taket en stund istället.


Ja, ja en dusch och en pizza ska det nog bli före kl två (kanske kan ha det som målbild idag, det är ju ungefär på den nivån jag fungerar just nu, men om jag inte minns helt fel så var det väl trevligt igår...)

Av helis - 10 augusti 2008 02:25

Min kompis skulle bjuda på middag och bio för att fira min födelsedag som var för ett tag sedan. Middagen, jättegod, jättemycket, jättemätt, jättetrevligt och någonstans i det där trevliga (ja ok då, det ingick en flaska vin å lite till i det trevliga) insåg vi att vi var alldeles för trevliga för att slösa bort det på en bio, så det blev mer att dricka och utgång istället, toktrevligt blev det då.


Så här sitter jag lite tillnyktrad efter en timme i SL-trafiken (borde ha tagit 30 min max, men de e lugnt) drickandes cola och inser att jag kommer att ha ont i huvudet imorgon och inte vilja gå upp ur sängen, aj attans va tokigt (ska hälsa på farmor på sjukan och äta middag hos föräldrar).


Ibland blir det inte riktigt som man tänkt men otroligt trevligt ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards