Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av helis - 11 augusti 2008 23:44

...av helt onödig och lite osmaklig information (tycker jag själv iallafall) så här kommer den iallafall:


Om jag vore miljonär skulle jag gå och få pedikyr typ varannan vecka. Jag tycker fötter är ganska äckliga (barn under fem år brukar vara ok, men där drar jag gränsen) skulle vara glad och nöjd om jag aldrig behövde vidröra mina fötter ever again.

Av helis - 11 augusti 2008 22:05

Idag har jag varit och jobbat och tränat och egentligen borde jag ju ha massor att skriva om då men det som fascinerar mig är att det är allt jag har att säga: Idag har jag jobbat och tränat. Funderade lite på detta och kom fram till vad jag tror är svaret.


De dagar jag är hemma sitter jag en stund framför datorn, promenerar, lagar mat, kanske vattnar blommor, plockar och fixar men framförallt - jag har tid att tänka, att komma på mer eller mindre smarta saker, fundera ut problem och lösningar. När man som jag idag går upp, duschar, slänger sig iväg, jobbar, skyndar lite igen, tränar så hinner man liksom inte fundera så mycket och de tankar som man eventuellt hinner börja fundera på hinner man liksom aldrig tänka klart. Det kan ju också bara vara jag som är lite långsam...

Av helis - 11 augusti 2008 07:58

...dvs, har ingen aning om vad jag ska ha för rubrik.


Idag ska jag iväg och jobba (känns som om det var länge sedan jag var uppe i ottan (det var nog en eller två veckor sedan tror jag)), e tok trött och vill bara gå och lägga mig igen. Efter jobbet blir det träning (ska bli skönt när dom kommer igång med höstschemat så det blir lite rutin med träningen igen). Nu ska jag ringa tandläkaren och avboka dagens tid (dom är jag lite sur på, skickar ut tider men är på semester så det är omöjligt att avboka och så står det att om man avbokar samma dag så får man betala, tokstollar!)

Ovido - Quiz & Flashcards