Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av helis - 7 augusti 2008 23:54

näe, en av fem är inte bra. Det enda jag gjort idag har varit att packa upp väskan (vilket iofs var bra i sig då det inte är tok fräscht att ha fuktiga svettiga kläder liggandes i flera dagar). Imorgon blir det ändring, då ska jag se till att göra dagens lista plus morgondagens på förmiddagen (sen har jag nämnligen planerat en tur till IKEA på em (det gäller att prioritera, eller?!?))

Av helis - 7 augusti 2008 20:03

...går det sådär för mig att pricka av attgöralistan. Har inte gjort något än, men dagen är inte slut än!


Har däremot varit och hälsat på farmor som är på sjukhuset. Min farmor är inte speciellt känd för att prata och vara social men idag pratade hon konstant i en ochenhalv timme, så jag tror hon uppskattade besöket.


Nu ska jag försöka pricka av något på listan iallafall.

Av helis - 7 augusti 2008 10:57

Idag ska jag försöka hinna med en hel del (även fast jag går upp såhär sent). Jag ska:

  • ringa 2 samtal
  • söka 2 jobb
  • packa upp väskan

och säkert en hel del mer som jag inte kommer på just nu.


P.S Jag har sovit hur gott som helst inatt.

Ovido - Quiz & Flashcards