Alla inlägg den 19 augusti 2008

Ok

Av helis - 19 augusti 2008 15:59

hon ringde, klarade mig själv. Nu ska jag nog ta mig ut i spåret för det regnar inte.

Av helis - 19 augusti 2008 13:00

Lantz är tillbaka i radion (P1), nu lyssnar jag på gårdagens program och klockan tre är det dagens, nu är jag LYCKLIG, jag fullkomligt ÄLSKAR Annika Lantz!

Av helis - 19 augusti 2008 12:33

Verkar inte vara någon som förstår min desperation  Nervousså om hon ringer igen får jag väl improvisera och se vad jag känner för just då!


Idag ska jag titta på tv (herrar gymnastik kl14, just nu hem till gården) kanske ta en promenad och sen inget mer! (detta i protest mot jag vet inte vad)





  

Av helis - 19 augusti 2008 00:49

Tankarna snurrar runt, runt, runt. Har redan i fantasin haft säkert 30 samtal med hon som ringde, har oxå börjat jobba där med olika resultat beroende på hur samtalet gått (har oxå varit arbetslös resten av mitt liv och de va inte skoj kan jag lova).


Än så länge inget förslag. Ge mig bra, dåliga vad som helst, alla möjliga kommentarer tas tacksamt emot. (nu blir jag lite internationell...) I`m going craazzzy here man.

Ovido - Quiz & Flashcards