Alla inlägg den 30 juni 2008

Av helis - 30 juni 2008 22:25

Tänk va lätt det är att skjuta på saker, jag vet att jag tagit upp det tidigare (engelskans procrastinate): Återvinningen står fortfarande kvar typ överallt i lägenheten men det är ju en dag imorgon också.


Just nu vill jag bara få ett jobb. Har aldrig velat något så mycket i hela mitt liv. Grejen är den att jag tror faktiskt att vilken arbetsgivare som helst skulle bli nöjd med mig. Bara nån jäkel gav mig chansen någon gång!!!!

Av helis - 30 juni 2008 15:20

Ja, dagens mål är uppnått. Det blev fem jobb sökta och framförallt av anledningen att det inte fanns fler sökbara jobb. Inser att den bästa tid att söka jobb kanske inte är under semestertiderna.


Det verkar vara uppehållsväder nu så jag ska försöka ta mig ut en stund tror jag.

Av helis - 30 juni 2008 08:31

kommer dagens mål igen; dagens mål blir fyra sökta jobb. Jag måste gå iväg med återvinningen också, just nu skulle man kunna ta lägenheten för en återvinningsstation. Hoppas att det slutar regna senare under dagen så kan jag ta mig en tur i spåret också.

Ovido - Quiz & Flashcards