Alla inlägg den 9 juni 2008

Av helis - 9 juni 2008 22:12

Nu har jag varit och tränat, och när jag kom hem fick jag äta upp den sista tsatsikin i burken så nu är jag på lite bättre humör än för några timmar sedan. Hoppas att morgondagen blir en strålande dag!

Av helis - 9 juni 2008 17:00

Ja, jag har uppnått målet med ett sökt jobb men är skitless på det hela för tillfället.

Det är galet vad mycket annat man kan göra på nätet än vad man borde.

Nä nu ska jag äta middag å sedan dra iväg å träna lite.

Av helis - 9 juni 2008 12:49

Varför kan det vara så läskigt att ringa ett sketet litet telefonsamtal?

Det finns flera olika samtal som kan vara läskiga men det som står framför mig just nu är detta: jag har skickat ansökningspapper till ett jobb som jag gärna sulle vilja ha. Jag har tidigare varit på arbetsplatsen och gjort praktik så nu borde jag alltså ringa och typ säga "hej jag har sökt jobbet" så att mina papper inte försvinner eller nåt. Innerst inne i min själ vet jag att jag inte kommer att ringa detta samtal. Just nu med telefonen framför mig känns det nämnligen som en bättre ide att gå naken på stan än att ringa ett enda litet jä..a samtal.

Av helis - 9 juni 2008 10:18

Dagens mål får bli 1 sökt jobb, lyckas jag hinna med 2 är det ju strålande men jag har så mycket annat att göra också.

Av helis - 9 juni 2008 10:17

Tråkigt ämne men jag måste ändå kommentera det;

idag är det ju toppenväder, strålande sol, bris och inte tokvarmt utan helt lagom temp!

Av helis - 9 juni 2008 00:52

Idag (inatt)har jag svårt att somna, har kommit fram till att det kan bero på:

  • sov hela dagen igår
  • sov ca 11 tim natten till idag
  • har 26gr varmt (även fast balkongdörren är öppen till max)
  • det blåser ute
  • det är kvavt
  • jag är inte trött
Ovido - Quiz & Flashcards