Alla inlägg den 15 juni 2008

Av helis - 15 juni 2008 23:34

Listor: Jag älskar att skriva listor och på så sätt strukturera upp min vardag. Oftast följer jag inte listorna så bra men blir mindre stressad när det är nedskrivet, så jag antar att det är en bra grej.


Vad händer...: Ibland när man ska ex logga in nån stans så börjar man skriva men har inte markerat i rätt ruta så det blir inget, jag undrar var tar dom bokstäverna vägen? Var skriver jag någonstans? För jag tycker att bokstäverna måste finnas någonstans därute...

Av helis - 15 juni 2008 21:56

Detta är mitt favoritord samt något av det som jag är bäst i världen på! Dvs att skjuta upp saker och ting. Alltså inget jobb sökt idag (och kommer inte bli heller) orkade heller inte gå till tvättstugan så några rena kläder har jag inte, hoppas på att det finns lediga tider snart igen.


Men jag har diskat dammsugit och diskat och banne mig har jag inte snott ihop en ny omgång tsatsiki också. Summa summarum (är det bara tanter som säger det egentligen?) go middag fick jag iallafall!

Av helis - 15 juni 2008 16:04

Har legat i sängen och tittat på tv fram till för en timme sedan då jag blev hungrig och gick upp och lagade mat. Blev tokgott, pasta med tomat och vitlökssås.


Nu är jag iallafall utvilad, ska ta och städa lite (det behövs verkligen) och sen är det nog faktiskt dags och kolla lite jobb. Ska jobba hela dagen imorgon så då kommer jag nog inte hinna så mycket annat.


Först ska jag nog kolla klart på den ganska dåliga filmen som 4:an visar, det är lätt å fastna även till skräp.

Ovido - Quiz & Flashcards