Alla inlägg den 8 juni 2008

Av helis - 8 juni 2008 23:32

Dagens mål med ett sökt jobb, uppfylldes inte. Istället har jag pratat i telefon med en kompis och vi har gnällt i nästan två timmar. Det är toppen att ha nån man kan gnälla med, som inte alltid försöker hitta lösningar eller se problemen från ett annat synsätt utan faktiskt ibland bara håller med och tycker lite synd om en, man behöver det också, man mår liksom lite bättre efter ett sånt här samtal, är lite gladare, ser lite mer positivt på livet.

Alla borde ha en gnällkompis tycker jag.

Av helis - 8 juni 2008 19:56

Var bara tvungen att göra ett litet tillägg om denna extremt goda röra!! Har ätit det till middag i typ en vecka och är inte ens i närheten av att tröttna. Jag stinker vitlök dagarna i ända men det är nog enda nackdelen. Det är så grymt gott.

Av helis - 8 juni 2008 19:52

Målet med ett sökt jobb under dagen står fortfarande kvar men än har jag inte börjat. Har ätit världens godaste middag (tomat rödlök och fetaost sallad med tsatsiki och bröd) så just nu orkar jag inte göra nåt.

På TV är det bara fotboll så jag vet inte riktigt vad jag ska göra medan jag jäser efter middagen, titta i taket är den bästa idén jag har för tillfället.

Av helis - 8 juni 2008 14:51

Gårdagen spenderade jag liggandes i sängen å tittade på house (galet bra serie) det var ungefär vad jag orkade med då.

Nu har jag varit ute och promenerat, det är galet varmt idag igen. Ska nog ha som mål att söka ett jobb idag, även fast det är söndag. Återkommer senare.

Ovido - Quiz & Flashcards