Alla inlägg den 16 juni 2008

Av helis - 16 juni 2008 21:11

Nu e jag sur trött å lite arg på SL igen. Tom så sur att jag skapat en egen kategori för de inlägg som handlar om SL (dvs orkar man inte höra tjatet behöver man inte läsa dessa).


Skulle hem från jobbet, det här är vad som hände:

  • missade bussen som gick kvart över (ok mitt fel)
  • tänkte glad i hågen att jag tar halv bussen istället
  • inser när klockan är tjugo i att sommartabellen börjar from idag, dvs bara en buss i halvtimmen (ok lite mitt fel, men jag tycker en buss i halvtimmen är för sällan)
  • nästa buss ska komma kvart i
  • väntar (SL`s fel)
  • väntar (SL`s fel igen)
  • typ fem över kommer tillslut busshel...et (så gott humör är jag på då)
  • missar träningen (SL`s fel)
  • lika bra att åka hem, kommer hem två timmar efter att jag har slutat jobbat (resan brukar ta 40min) (SL`s fel)

Så nu har jag gnällt klart, känns lite bättre faktiskt!

Av helis - 16 juni 2008 08:30

...att komma på vad man ska skriva som rubrik, man vill ju inte skriva samma rubrik hela tiden.


Planen för dagen är att jag ska iväg och jobba (lite trött var uppe och målade naglarna inatt), träna på vägen hem och sen är klockan typ halv tio så då börjar det bli dags att gå och lägga sig.

Ovido - Quiz & Flashcards