Alla inlägg den 23 juni 2008

Av helis - 23 juni 2008 19:53

Promenaden toppen, fick lite regn på mig men inte farligt. Svårt att komma igång med seriösa grejer efter uppbrottet så jag surfade runt en stund när jag kom hem och det var då jag insåg det - ingen fotboll på tv ikväll! - vet inte om EM är slut eller om det bara är paus mig spelar det ingen roll jag bestämde mig på fläcken för att ligga framför tv´n och titta på vad som bjuds och bara vara nöjd med att det inte är fotboll.

Av helis - 23 juni 2008 15:13

Galet bra, det är jag det. Nu har jag sökt fem jobb (två mer än målet) så nu får jag belöna mig med en tur ut i spåret, blir verkligen galet trött och seg av att sitta framför datorn och skriva och tänka.


Jag har två jobb som jag jättegärna skulle vilja ha båda två kvar att söka men som sagt en uppfriskande promenad för att rensa hjärnan först sitter nog inte fel. Dom två jobben har jag som mål att få iväg ansökan till under veckan. Eftersom jag gärna skulle vilja ha dem så känns det som att det är bra att skriva ihop något och låta det ligga ett tag innan man går igenom det igen.


Så nu ska jag ut (ser ut att kunna bli regn, men får hoppas på det bästa)

Av helis - 23 juni 2008 14:05

att skriva personligt brev till en möjlig arbetsgivare, har svårt för att "sälja mig". Och tid tar det också. Men men ett och etthalvt jobb sökt! Har dock hittat 10 att söka så jag har lite att göra...

Av helis - 23 juni 2008 10:15

är bra att ha men kan göra en helgalen ibland! Min mamma har varit på semester i tre veckor, skönt för både henne och mig. Nu har hon varit hemma i två dagar och idag har hon redan hunnit ringa tre gånger!! Jag blir GALEN!!

Av helis - 23 juni 2008 10:06

är det dags att lägga på ett kål (ja det är jobbsökarhel...et jag syftar på) eftersom jag jobbade en del samt var lite lat i förra veckan så blev det inte tokmycket gjort. Dagens mål blir tre sökta jobb.


Sen ska jag försöka hinna ta en promenad till apoteket också och köpa flourskölj så att min tandläkare blir glad.

Ovido - Quiz & Flashcards