Alla inlägg den 12 juni 2008

Av helis - 12 juni 2008 22:12

Det är jag det. Blir ganska förundrad över hur mycket hår man kan ha på kroppen. Jag brukar inte tänka på det så mycket egentligen men nu och då (framförallt nu på sommaren) får man ju lust att piffa till sig lite och fram kommer rakhyvlar och vaxremsor. Det är mycket hår och tid tar det.


Har precis vaxat överläppen för jag har sjukt mörka hårstrån där, kan ibland kännas som en moppemustach (galet!). Det jag är mest förundrad över vad gäller denna  vaxningsprocedur är att jag tycker verkligen att det gör skitont att vaxa så jag står framför spegeln och försöker överraska mig själv om när jag ska dra bort remsan - går sådär kan jag säga och jag känner mig dessutom lite galen när jag gör det.

Av helis - 12 juni 2008 15:22

när man sovit lite länge på morgonen. Vid den här tiden tycker jag att jag brukar ha hunnit med jätte mycket men idag... ja ja jag har iallafall hunnit få iväg ansökan till jobbet som jag så gärna vill ha, får se hur det går med den, känns inte helt hundra men jag håller tummarna!!!


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, kanske åker jag och tittar lite i affärer innan jag ska iväg och träna. Känner iaf inte för att söka mer jobb idag (måste ha nåt att göra imorgon också hmm..)

Av helis - 12 juni 2008 09:51

och länge. Stälde klocka på åtta men var tydligen ganska mycket mer trött. Nu ska jag skriva klart det där bravet och sen får vi se vad som händer.

Ovido - Quiz & Flashcards